Niewydawanie biletów przez kierowcę
Olsztyński Bus sp. z o.o. mając na uwadze rentowność prowadzonej komunikacji jak również rzetelność wykonywania powierzonych obowiązków przez kierowców Spółki ponownie prosi o informowanie o wszelkich nieprawidłowościach takich jak pobieranie opłaty za przejazd a nie wydawanie biletu , jazda przed czasem, nie zatrzymanie się na przystanku znajdującego się w rozkładzie jazdy. Prosimy o przesyłanie informacji na e-mail czeslaw.zareba@pksolsztynskibus.pl . Państwa spostrzeżenia i uwagi pozwolą na poprawę obsługi komunikacji i jej dalsze funkcjonowanie. Jednocześnie przypominamy , że obowiązkiem pasażera jest żądanie biletu od kierowcy po zapłaceniu za przejazd . Bilet jest jednocześnie Państwa ubezpieczeniem w trakcie przewozu natomiast jego brak naraża Państwa na nieprzyjemne sytuacje w czasie kontroli biletów i ponoszenie opłaty dodatkowej za brak biletu za przejazd . Nieuczciwe praktyki stosowane przez kierowców mogą ponadto doprowadzić do likwidacji połączenia.
Z poważaniem
Zarząd Spółki